۷ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۴۶

با حضور رئیس فدراسیون وزنه برداری؛

مشکلات و معضلات وزنه برداری خوزستان بررسی شد

مشکلات و معضلات وزنه برداری خوزستان بررسی شد

اهواز- مشکلات و معضلات وزنه برداری خوزستان با حضور سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشور بررسی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز دوشنبه مشکلات و معضلات وزنه برداری خوزستان با حضور «سجاد انوشیروانی» سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشور به همراه «بهداد سلیمی» نایب رئیس فدراسیون کشور بررسی شد.

انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری کشور با اشاره به دیدار با «سید سالار محمدنیا» مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز، «حمیدرضا گرشاسبی» مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان و «اسکندر فرهمند» مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظرفیت این استان در راستای حمایت و پشتیبانی از وزنه‌برداری کشور غیرقابل چشم‌پوشی است.

وی با بیان اینکه ورزش وزنه‌برداری کشور از جمله در خوزستان برای بازگشت به روزهای خوب به همکاری همگان نیاز دارد، گفت: با همدلی و هم‌افزایی می‌توان روزهای خوبی را برای ورزش وزنه‌برداری رقم زد.

انوشیروانی در خصوص احتمال غیبت فولاد خوزستان در لیگ برتر وزنه برداری باشگاه‌های کشور گفت: با پیگیری مدیرعامل و حمایت هیئت مدیره این باشگاه در رده سنی بزرگسالان حضور خواهد داشت.

وی به نشست با پیشکسوتان وزنه برداری خوزستان اشاره کرد و گفت: با توجه به پایان دوره چهارساله ریاست هیئت استان، انتخابات این هیئت برگزار شود تا وزنه برداری خوزستان با استفاده از تجربیات پیشکسوتان شرایط بهتری داشته باشد.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشور در خصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی در خوزستان گفت: پس از بررسی شرایط استان و مذاکرات با مسئولان درباره میزبانی این استان از مسابقات بین‌المللی تصمیم خواهیم گرفت.

وی با اشاره به وضعیت وزنه برداری کشور عنوان کرد: در بحث سخت‌افزاری زمین‌گیر هستیم و در تلاش هستیم تا از این بحران عبور کنیم.

انوشیروانی اظهار کرد: اگر امروز بخواهیم حداقل‌های ایده‌آل را در سراسر کشور ایجاد کنیم و انگیزه جوانان را بالا ببریم به بیش از یک هزار هالتر وزنه‌برداری نیاز داریم.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشور تصریح کرد: بیش از ۱۵ سال است که تجهیزات با برندهای معتبر وارد نشده و از برندهای داخلی هم حمایت نشده و نتوانسته‌اند که کیفی سازی لازم را انجام دهند.

مسابقات لیگ برتر وزنه برداری رده بزرگسالان باشگاه‌های کشور در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود که تیم‌های ملی حفاری اهواز، فولاد خوزستان و مناطق نفت‌خیز جنوب در هر ۲ رده اعلام آمادگی کردند.

ملی حفاری اهواز و مناطق نفت‌خیز جنوب از پرافتخارترین تیم‌های مسابقات وزنه برداری باشگاه‌های آسیا و ایران محسوب می‌شوند.

کد خبر 5576627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha